013/44.31.14 info@snuffelmarkt.be Standaard levering België €6,95
Snuffelmarkt werd opgericht in 1983 en is nog steeds een familiaal bedrijf. Wij kennen sinds toen een sterke en stabiele groei die zich vertaald in een uitbreiding van ons artikelaanbod en in onze infrastructuur. Ook staan we garant voor de beste service. Wilt u meer weten? Bekijk onze “over ons” pagina of volg ons op Facebook.
Snuffelmarkt is zeer makkelijk te bereiken via E314, afrit Halen. We beschikken over voldoende parkeerplaats rondom de zaak. Ook kan u met het openbaar vervoer bij tot ons geraken. Bushaltes: Halen Getebrug & Halen Kerk. Beide haltes bevinden zich op wandelafstand.
In onze online shop is het niet mogelijk om met Ecocheques te betalen, maar in onze fysieke winkel kan dit wel. Vraag inlichtingen aan onze bedieningstogen. (Met maaltijdcheques, Cadeau Pass & Suprème Awards kan u online –en offline niet bij ons betalen.)
Sinds september 2021 worden in onze fysieke winkel elektronische -en papieren consumptiecheques aanvaard. Helaas is het nog niet mogelijk om in onze webshop hiermee te betalen.
Ja, wij leveren aan huis. Hoeveel deze levering u zal kosten hangt af van uw woonplaats, en de moeilijkheidsgraad van het te leveren artikel. Vraag inlichtingen aan onze bedieningstogen of neem contact met ons op.
Let op: omwille van logistieke redenen is de leveringskost in onze fysieke winkel niet dezelfde als op onze webshop.
Voor goederen geleverd op een europallet, wordt er een waarborg geteld van € 15 op die europallet. Bij retour wordt de waarborg teruggestort.
U kan een geschenkbon aankopen in onze fysieke winkel of bestellen via onze webshop.
Omdat de geschenkbonnen reeds voorgedrukt zijn, kan u kiezen uit volgende bedragen:
€10, €20, €25, €30, €40, €50, €100. Natuurlijk kan u bedragen combineren, zodat u het juiste bedrag verkrijgt. De geschenkbon is 1 jaar geldig na uitgiftedatum.
1) In de fysieke winkel: vraag uw geschenkbon aan de kassa.
2) Via onze webshop kan u een geschenkbon bestellen, zoals u een artikel besteld.
Deze geschenkbon zal via de post geleverd worden naar het adres van de geregistreerde. Wilt u de geschenkbon rechtstreeks versturen naar de persoon waarvoor deze bon bedoeld is eventueel samen met een kleine boodschap? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, via mail webshop@snuffelmarkt.be of telefonisch op 013/44.31.14. Wij zorgen ervoor dat de bon, eventueel samen met de persoonlijke boodschap, bij de juiste persoon in de bus beland.
Let op: Momenteel kan je onze geschenkbon nog niet gebruiken voor aankopen in onze webshop. We hopen dit op termijn toch te integreren.
Onderaan op de home pagina kan u uzelf inschrijven voor onze Nieuwsbrief. Wij proberen maandelijks een leuke informatieve nieuwsbrief rond te sturen waarin onze lopende acties en promoties vermeld staan. Ook is het een goed idee om ons te volgen via facebook: daarop houden we onze klanten up-to-date zodat u de nieuwtjes, wedstrijden, leuke weetjes,… niet mist!
Na het plaatsen van de bestelling, ontvangt u een orderbevestiging, zodat u weet dat uw bestelling is geregistreerd. Zodra uw pakketje klaar is, ontvangt u opnieuw een mail waarin vermeld staat dat u uw pakketje, afhankelijk van uw keuze, kan afhalen of dat het is verzonden en dit met de vermelding van de vermoedelijke levertijd.
Het is mogelijk dat de orderbevestiging 24 uur op zich laat wachten. Mocht u deze orderbevestiging niet ontvangen, neem dan contact op via mail webshop@snuffelmarkt.be of op telefoonnummer 013/44.31.14.
Van zodra u uw bestelling betaald hebt, is deze definitief. Wilt u de verwerking en/of verzending toch wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Mocht het pakketje al verzonden zijn, hebt u natuurlijk nog steeds het recht om je bestelling binnen de 14 dagen retour te zenden. Let op: alle verzendkosten zijn voor jouw rekening.
Ja. Bij iedere aparte bestelling wordt online een verzendkost bijgerekend. Toch is het een goed idee om onze klantendienst te contacteren en bekijken we wat we alsnog kunnen doen om u verder te helpen.
U kan de algemene verkoopsvoorwaarden van onze webshop raadplegen onder de rubriek Algemene Voorwaarden. Deze informatie moet u ook steeds goedkeuren voordat u een bestelling kan plaatsen.
Voor iedere online bestelling wordt er een factuur opgemaakt en zal bij in het pakketje verpakt zitten.
Ja, bestelde goederen kunnen afgehaald worden. De keuze tussen afhaling of levering krijgt u bij het online bestellen. Zodra uw goederen klaar staan om af te halen, ontvangt u een afhalingsbevestiging. Let op: breng deze afhalingsbevestiging samen met uw identiteitskaart mee, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Afhaling van de goederen kan in één van onze afhaalpunten: ofwel in Snuffelmarkt, ofwel in ons magazijn. (ongeveer 1 km van Snuffelmarkt). Het afhaalpunt wordt duidelijk vermeld op de afhalingsbevestiging. De goederen moeten binnen de 14-dagen worden afgehaald.
Wanneer uw bestelling is afgerond, krijgt u hiervan een orderbevestiging. Let op: Indien u gekozen hebt voor een overschrijving ontvangt u deze orderbevestiging pas nadat wij de betaling hebben ontvangen. Om die reden kan hierop 48 uur vertraging zitten. Als het pakketje voor u klaarstaat, zal u een afhalingsbevestiging ontvangen.
Als u uw afhalingsbevestiging hebt ontvangen, kan u uw bestelde goederen afhalen. Zorg ervoor dat u de afhalingsbevestiging en uw identiteitskaart bij de hand hebt, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan. Ook is het belangrijk dat u het adres van afhaling even controleert: de meeste goederen kunnen worden afgehaald in de Snuffelmarkt (Staatsbaan 2, 3545 Halen), maar het is ook mogelijk dat uw bestelling klaarstaat in ons magazijn (industriepark 1223, 3545 Halen). Gelieve contact met ons op te nemen als er hieromtrent nog een onzekerheid bestaat. webshop@snuffelmarkt.be 013/44.31.14
Deze informatie krijgt u toegestuurd in de afhalingsbevestiging. De meeste aankopen kunnen worden opgehaald in de Snuffelmarkt zelf (Staatsbaan 2, 3545 Halen). Toch is het ook mogelijk dat u voor grotere artikelen/aantallen naar het magazijn (industriepark 1223, 3545 Halen) wordt doorverwezen. Gelieve contact op te nemen als er hieromtrent nog een onzekerheid bestaat. webshop@snuffelmarkt.be 013/44.31.14
Als u uw bestelling bevestigt, kan u een gewenste leverdatum opgeven. Snuffelmarkt zal hiermee rekening houden. Toch is het, door verschillende omstandigheden, mogelijk dat deze datum wordt aangepast. Prikte u geen datum, proberen we ervoor te zorgen dat je pakket diezelfde of de volgende werkdag* klaarstaat om afgehaald te worden. U wordt hiervan op de hoogte gesteld via een afhalingsbevestiging. Nadat u uw afhalingsbevestiging hebt ontvangen, kan u tijdens de openingsuren van de Snuffelmarkt uw pakketje komen afhalen. *Belangrijk: in het weekend is de webshopverantwoordelijke niet continu aanwezig, om die reden is het mogelijk dat een bestelling van vrijdag avond, zaterdag of zondag pas op maandag afgehaald kan worden.
Na de afhalingsbevestiging hebt u 14 dagen de tijd om uw bestelling te komen afhalen. We zorgen er uiteraard voor dat indien u uw bestelling na een weekje nog niet bent komen afhalen, u een herinneringsmail ontvangt. Na deze 14 dagen, kunnen we niet meer verzekeren dat het pakketje nog op u staat te wachten.
Na 14 dagen krijgt u een mailtje waarin vermeld staat dat uw bestelling wordt geannuleerd. Om een terugbetaling te bekomen dient u contact met ons op te nemen. Indien de afhaling reeds betaald is, krijgt u het volledig betaalde bedrag binnen de 30 dagen teruggestort.
De klant dient zijn bestelling bij levering onmiddellijk te controleren op zichtbare schade of onvolledigheid. Ieder product moet bij levering in goede staat zijn.
Schade of onvolledigheid moeten binnen de 7 dagen gemeld worden aan webshop@snuffelmarkt.be met een gedetailleerde beschrijving en foto’s van de schade. Na het verstrijken van deze termijn, kan SNUFFELMARKT.BE geen melding van schade meer aanvaarden. Ook ontbrekende of foutieve artikelen moeten binnen de 7 dagen gemeld worden. Montage, installatie of ingebruikname van geleverde goederen impliceert de uitdrukkelijke aanvaarding van de bestelling. Hebt u deze onvolledigheid/beschadiging tijdig gemeld wordt er in samenspraak met u naar een gepaste oplossing gezocht.
Na ontvangst van je goederen hebt u 14 kalenderdagen de tijd om je artikelen terug te sturen. Breng onze klantendienst op de hoogte van deze retourzending via webshop@snuffelmarkt.be.
Snuffelmarkt, Staatsbaan 2, 3545 Halen.
Toch zijn er enkele voorwaarden aan verbonden:
- Het artikel moet ongebruikt zijn & zich in de orginele verpakking bevinden samen met alle toebehoren & gebruiksaanwijzigen. Uw bestelling terugsturen mag in een doos naar keuze.
- Dit alles binnen de 14-dagen vanaf de dag die volgt op de leveringsdag van het product.
- U moet in het bezit zijn van een geldig factuur of kasticket. Voeg dit document toe aan uw retour pakketje.
- Omruilen is niet mogelijk bij elk artikel dat speciaal voor u is besteld, afgewerkt of op maat gemaakt zijn.
Voldoen de artikelen nog aan deze voorwaardes, krijgt u uw betaalde bedrag teruggestort. Opgelet: verzend –en/of transportkosten worden niet terug betaald.
Neen, de verantwoordelijkheid en de kosten voor een retourzending zijn voor jouw rekening.
Zodra Snuffelmarkt uw retourzending ontvangen heeft, krijgt u hiervan een bevestiging en wordt het pakketje gecontroleerd. Na melding heeft u 14 dagen de tijd om de aankoop te retourneren/verzenden. Als uw retourzending voldoet aan de juiste voorwaarden, krijgt u binnen de 30 dagen uw betaalde bedragen teruggestort.
Hebt u extra vragen omtrent uw retourverzending? Kan u contact met ons opnemen via webshop@snuffelmarkt.be. Gelieve ook een telefoon nummer op te geven zodat we u kunnen contacteren.
Neen, naast onze webshop hebben we een fysieke winkel die gelegen is op de staatsbaan 2 te 3545 Halen.
Ja, onze prijzen zijn in de webshop en in de fysieke winkel dezelfde. Als er een prijsaanpassing wordt doorgevoerd, zal deze offline en online te zien zijn. Alle prijzen zijn incl. BTW.
De webshop geeft een overzicht van de artikelen die in de winkel verkrijgbaar zijn, maar de keuze in de winkel is nog veel ruimer. Er zijn dus nog een aantal artikelen die je wel in onze winkel kan kopen of bestellen, maar (nog) niet op de website te vinden zijn.
Zo beschikken we bijvoorbeeld over een uitgebreide decoratieafdeling die bij iedere seizoenswisseling een nieuw thema krijgt of een tweedehandsafdeling waar onze klanten hun eigen spullen te koop zetten. Spijtig genoeg wordt dit aanbod nog niet volledig online gepresenteerd. Zoekt u een bepaald artikel, kan u ons steeds contacteren.
Mocht u geïnteresseerd zijn in een artikel dat (tijdelijk) niet voorradig is, kan u ons hiervoor een mailtje sturen op webshop@snuffelmarkt.be. De klantendienst zal u zo spoedig mogelijk contacteren met verdere informatie omtrent de geschatte levertermijn. Mocht het artikel uitzonderlijk toch niet meer beschikbaar zijn, geven wij uiteraard ook een seintje.
Nadat u uw bestelling bevestigd hebt, word u doorgestuurd naar een beveiligde betaalomgeving. (Mollie) Hier krijgt u de keuze of u betaalt met Bancontact of een kredietkaart. (Bij een kredietkaart, kunnen er extra kosten aangerekend worden). Het is ook mogelijk om te betalen via een klassieke overschrijving bij uw bank. Bij deze keuze moet u er wel op letten dat de bestelling pas wordt behandeld van zodra wij de betaling ontvangen hebben.
Ja. Eenmaal je je bestelling bevestigd hebt, word je doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving (Mollie). Om de veiligheid van je persoonlijke –en transactiegegevens te garanderen, worden deze gegevens versleuteld.
Elke prijs vermeld is inclusief BTW.
Onder bepaalde voorwaarden en bij een bestaande woning ouder dan 10 jaar kan een verlaagd Btw-tarief van toepassing zijn. Raadpleeg hiervoor de officiële site: www.belgium.be/nl.
Alvorens uw betaling te bevestigen wordt een duidelijke verzendkost getoond. Het totale te betalen bedrag is inclusief deze verzendkost.
In onze online shop is het niet mogelijk om met Ecocheques te betalen, maar in onze fysieke winkel kan dit wel. Vraag inlichtingen aan onze bedieningstogen. (Met maaltijdcheques, Cadeau Pass & Suprème Awards kan u online –en offline niet bij ons betalen.)
Sinds september 2021 worden in onze fysieke winkel elektronische -en papieren consumptiecheques aanvaard. Helaas is het nog niet mogelijk om in onze webshop hiermee te betalen.
Ecocheques worden niet aanvaard als betaalmiddel voor aankopen in de online shop, maar wel in onze fysieke winkel. Vraag inlichtingen hieromtrent in de winkel.
Ook kan u online nog niet met onze geschenkbonnen betalen. We hopen dit in de toekomst wel mogelijk te maken.
Onze verzendkosten zijn als volgt ingedeeld:
ALGEMENE VERZENDING (<30kg / Bpost)
België: €6,95 | Nederland, Luxemburg: €7,95
UITZONDERLIJKE VERZENDING (<30kg / uitzonderlijke afmeting / GLS)
België: €29,95 | Nederland, Luxemburg: €39,95
PALLET VERZENDING (>30kg / uitzonderlijke afmeting / pallet / GLS)
België: €59,95* | Nederland, Luxemburg: €79,95*
* Prijs exclusief pallet.
GESCHENKBON €1,00 (Envelop / Bpost)
Op onze webshop is het nog niet mogelijk om digitale geschenkbonnen aan te kopen. Stuur ons een mailtje als u graag digitale geschenkbonnen bestelt.
AFHALING Gratis natuurlijk!
Als u in Halen, Loksbergen of Zelem woont, leveren we jouw bestelling gratis.
Door hoge breekbaarheid, gewicht of lengte zijn niet al onze artikelen leverbaar. Bij het online aankopen van deze artikelen is enkel een afhaling mogelijk. Is het voor u onmogelijk de artikelen af te halen? Neem, na het plaatsen van uw bestelling, contact met ons op. Zo kunnen we samen de mogelijkheden bekijken. Omwille van logistieke redenen zijn de leveringsvoorwaarden van de webshop anders dan in de fysieke winkel.
Ja, dat is mogelijk. Gelieve dit correct in de stellen bij het afronden van uw bestelling.
Wij stellen alles in het werk om de bestelde goederen zo snel mogelijk bij onze klant te krijgen. Dit wil zeggen binnen de 2 à 8 werkdagen. De meeste bestellingen worden via B-post bij u aan huis geleverd. Indien u niet thuis bent, zal de postbode een briefje in uw bus steken zodat u uw pakketje de volgende dag kan afhalen in dichtstbijzijnde postkantoor of met de mededeling wanneer zij het pakketje opnieuw aanleveren.
In de verzendingsbevestiging die u via mail ontvangt zal u op de hoogte worden gebracht welke transporteur uw goederen komt leveren. Meestal werken we samen met B-post, maar voor moeilijker op te sturen artikelen spreken we andere leveranciers aan.
Indien u niet thuis bent, zal de postbode een briefje in uw bus steken zodat u uw pakketje de volgende dag kan afhalen in dichtstbijzijnde postkantoor of met de mededeling wanneer zij het pakketje opnieuw aanleveren. Hebt u geen briefje ontvangen en u hebt na 8 werkdagen nog steeds geen pakketje ontvangen? Bekijk uw verzendingsbevestiging voor de traceercode of neem contact met ons op. Wij helpen u graag verder om het pakketje te traceren.
Het is zeer belangrijk dat u de goederen controleert bij levering. Zo kan u snel ingrijpen moest er een artikel onvolledig of beschadigd zijn. Drie dagen na ontvangst van uw goederen aanvaarden we geen klachten meer omtrent beschadiging of onvolledigheid. Ingebruikname van de goederen betekent de uitdrukkelijke aanvaarding van de geleverde goederen.
De wettelijke garantie is van toepassing.
Wanneer u een defect vaststelt, dan dient u zo snel mogelijk ons hiervan op de hoogte te stellen. Let op: Wij staan niet garant voor artikelen zonder aankoop bewijs: het factuur.
De wettelijke garantie vervalt bij defecten die ontstaan ten gevolge van:
- ’t niet naleven van de gebruiksinstructies of de behandeling
- aanpassingen of wijzigingen aan het artikel
- een onoordeelkundige behandeling
- abnormaal of incorrect gebruik
- oneigenlijk gebruik
- hardhandig gebruik
- slecht onderhoud
- verwaarlozing
- natuurrampen
- kwaad opzet
- waterschade
- ongelukken
- valpartijen
- bliksem
- brand
Hebt u nog vragen of is er een probleem met uw bestelling? Neem dan contact op via mail website@snuffelmarkt.be of op telefoonnummer 013/44.31.14. U kan onze klantendienst van maandag tot vrijdag van 9:00u – 17.00u bereiken. Buiten deze uren/tijdens de weekenden is de klantendienst enkel bereikbaar via mail. Wij proberen ’t probleem op te lossen en u zo goed mogelijk verder te helpen. Online geschillenbeslechting via het Europese ODR-platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Ja, bij u allereerste bestelling zal er gevraagd worden om een account aan te maken. Zo kunnen wij u makkelijk bereiken en hebben we alle gegevens voor verzending en facturatie.
Het registeren van een account wijst zichzelf uit. U geeft een e-mailadres op en kiest hiervoor een wachtwoord. Vul vervolgens je account aan met je persoonlijke gegevens. Op dit account kan u in de toekomst ook je bestel –of reserveringsgeschiedenis bekijken.
Jouw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld: niet doorgegeven, doorverkocht of verhuurd aan derde. Snuffelmarkt gebruikt deze gegevens enkel voor de bestelling te verwerken. Wilt u meer informatie omtrent privacy? Bekijk ons Privacy Beleid.
Staatsbaan 2
B-3545 Halen
Tel: 013/44.31.14
Fax: 013/35.10.82
Email: info@snuffelmarkt.be
BE0424.161.697
We gebruiken cookies om je surfervaring te verbeteren
Snuffelmarkt maakt gebruik van cookies op de website om ervoor te zorgen dat deze goed functioneert, om deze te personaliseren op basis van je interesses en om je surfervaring te optimaliseren. Niet-noodzakelijke cookies kunnen door derden worden geplaatst wanneer we embedded content plaatsen, zoals YouTube-video's of Google Maps. Deze cookies kunnen orden uitgeschakeld of verwijderd in de browserinstellingen. Wilt je meer weten? Lees onze privacy- en cookieverklaring.
Met de noodzakelijke functionele cookies zorgen we ervoor dat de website goed werkt. Je kan ze niet uitschakelen.
We analyseren anoniem het gebruik van de website zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen. Als je de anonimisering uitschakelt door het selectievakje aan te vinken, kunnen we je gegevens gebruiken om jouw en andermans surfervaring op onze website te personaliseren en optimaliseren.