SNUFFELMARKT vs ‘t Coronavirus

MONDMASKER VERPLICHT  |  HOU 1,5M AFSTAND  |  MAX. 30 MIN  |  WINKEL ALLEEN, OF MET 1 EXTRA PERSOON.

 

 FYSIEKE WINKEL 

Update 27/05/2021: Onze winkel is open zoals voorheen, zonder afspraak. 
Meer info omtrent de coronamaatregelingen: https://www.info-coronavirus.be/nl/

 

Onze voorzorgsmaatregelen

 Welke voorzorgsmaatregelen nemen we omtrent corona?

  1. Bij drukte beperken wij het aantal klanten. Iedere klant krijgt een gedesinfecteerd mandje aangeboden. Met deze mandjes controleren we het aantal klanten dat zich in de winkel bevindt. Zijn alle mandjes uitgedeeld, zal er u gevraagd worden om even te wachten alvorens de winkel te betreden. 
     
  2. Aan de inkom is antibacteriële gel voorzien zodat iedere klant zijn handen kan ontsmetten. 
     
  3. Plexiglas is aangebracht om een veilig contact te garanderen aan de kassa’s en infopunten.
     
  4. Wij brachten een belijning aan op de vloer waardoor u steeds op een veilige afstand van elkaar kunt wachten aan de kassa's en infopunten.
     
  5. Handgels, mondmaskers & handschoenen staan ter beschikking van onze medewerkers. Onze medewerkers zijn zich extra bewust van hygiëne. Zij wassen en ontsmetten regelmatig hun handen.
     
  6. Winkelmandjes worden regelmatig gedesinfecteerd, ook is het mogelijk om zelf je winkelmandje te ontsmetten.
     
  7. Afhalingen zijn mogelijk (Mail & webshop bestellingen). Dit niet in de winkel zelf, maar aan de groene poort tegenover de Aldi. Op die manier proberen we de drukte aan de kassa te beperken.

 

 WEBSHOP / BESTELLINGEN (MAIL)

De webshopverantwoordelijke is niet continu aanwezig in onze winkel. 
Hebt u vragen omtrent je bestelling? gelieve ons via mail te contacteren. (webshop@snuffelmarkt.be). 


Enkele belangrijke punten

- Niet ons volledig assortiment is online te vinden. Mail ons als u niet vindt wat u zoekt.
- Een bestelling plaatsen kan enkel op de webshop of via mail. (Niet telefonisch of via Social Media). Dit om zoveel mogelijk fouten te vermijden. 
- Bij een online bestelling, is het nog niet mogelijk om te betalen met Ecocheques, cadeaubonnen of kortingsbonnen.
- Om zoveel mogelijk contact te vermijden worden de bestellingen enkel klaargezet of geleverd als ze volledig betaald zijn. Betaling bij levering/afhaling is niet mogelijk.  


Door complicaties in verschillende sectoren (bv. leveranciers), kunnen we niet garanderen dat er van al onze artikelen voldoende stock aanwezig is. Als wij uw bestelling niet (volledig) kunnen uitleveren, wordt u hiervan op de hoogte gebracht, en kan u ervoor kiezen om uw bestelling (deels) te annuleren. 

 

MAIL / WEBSHOP

Bestellen via mail

Bestelt u via mail, dan wordt er voor u een order opgemaakt. Hiervoor hebben wij volgende gegevens nodig: Naam, adres, e-mail & GSM/telefoon nummer + een duidelijke omschrijving van de artikelen die u zoekt. Dit order kan u betalen via overschrijving. Wilt u uw bestelling komen afhalen of liever laten leveren? Vermeld dit dan ook in uw mail. (De kosten voor levering zijn dezelfde als die van de webshop). 

Bestellen via webshop

Bij het online bestellen via de webshop wordt u automatisch doorgestuurd naar een beveiligde betalingsplugin (Mollie). Let op! Kiest u op de webshop voor een overschrijving, wordt uw bestelling pas geregistreerd van zodra de betaling op de bank is toegekomen. Dit kan een vertraging van 2 à 3 dagen tot gevolg hebben.